AbgZan
Baru-baru ni, kami sekeluarga pergi ke Bukit Malawati di Kuala Selangor. Kebetulan, hotel kami menginap berdekatan...sebenarnyer tujuan kami pergi ke sana adalah kerana adik ipar berkahwin dengan orang Kuala Selangor...so dah alang2 dekat tu, singgah ler....enjoy our pics and videos here :)


Ini peta Bukit Malawati, senang u all nak pi nanti, hehe..



Pedang Jepun, Britain, etc...Semua panjang-panjang..



Malaysia aja pakai keris, rilek aja, takyah panjang macam pedang...hehe


Polis berseluar pendek tapi bersongkok...

















Keretapi utk naik bukit...RM3 utk dewasa, utk kanak-kanak bawah 3 thn, FOC...




Fahmi (2nd son), demonstrate how to shoot enemy...





Sebahagian daripada ribuan monyet kat atas bukit tu...



Gua bagi monyet ni makan, macam sarkas pulak, hehe....

video

Fahmi demonstrate cara-cara untuk cari gaduh dengan monyet, hehe...KLIK atas tu utk tgk video cara-caranya....:)


Ok guys, kalau minat pi la sana, seronok jugak, hehe....

Any komen, just drop it down here :)

0 Responses