AbgZan
Assalamualaikum dan selamat tengah hari semua,

Terlebih dahulu saya nak minta maaf banyak2 sebab sudah hampir 2 minggu saya tak update apa2 pon dalam blog ni...

Bukan malas ....tapi tiada masa untuk nak bagi post...

Mana taknya...sejak 2 minggu lepas, sampailah sekurang-kurangnya minggu depan, macam2 kerja office due...dengan report, dengan review nak kena prepare utk present...nak prepare update utk present kat ministry of science (MOSTI) lagi....

Dan kebetulan sejak 4 minggu lepas sampai lah hujung minggu depan, selari dengan kesibukan kerja di pejabat, masa ni la pulak Module ke-2 kelas MBA aku, bertajuk Human Resource Management (HRM) bermula...dan kelas HRM ni, kebetulan kami dapat "World Class Lecturer" yang bagi pelbagai assignment dan presentation, seolah2 kami ni full time student...dan beliau treat kami ni semua sebagai World Class Student..:).

Perkara-perkara tu semua, menyebabkan tidur aku tak menentu...

Anyway, selepas hujung minggu depan, insyaAllah aku akan reda sikit...ameen...

Esok insyaAllah aku akan bagi posting sikit...
1 Response
  1. Ran Says:

    Salam bro, still kerja dgn ATSB? aku google cari info regarding investing, end up jumpa blog ni. well, have to say, you got talent in investing! nice one, keep em coming!

    btw, aku line telco gak.. bole la meet up share ilmu investing/blogging. cara?