AbgZan
Assalamualaikum dan selamat pagi,

Memang seperti biasa bila dah sibuk dengan kerja dan MBA part time, maka blog ni akan berhabuk seketika...rasa macam byk jer nak post, tapi dengan masa yang terhad dan kepenatan, niat tak kesampaian....hehe...

Anyway just nak update apa yang kitorang sekeluarga buat masa cuti hari tu...ada 2 aktiviti utama...iaitu tgk wayang citer Avengers (bes citer ni, walaupun ada part yang hambar dan boring utk anak2, dlm masa seminggu dah kutip USD180 juta, walaupun belum ditayang di USA)...

Aktiviti satu lagi adalah aktiviti berenang di Pusat Akuatik di Shah Alam (dekat Tesco, sebelah Crown Hotel)...kosnya murah iaitu:

RM1.50 kanak-kanak (hari biasa)
RM2 dewasa (hari biasa)
RM2 kanak2 (cuti umur, weekend)
RM2.50 dewasa (cuti umum, weekend)

Satu benda yang aku tak suka adalah dia limitkan kepada 2 jam suku aja... dan nak masuk kena ikut time... aku yang baru 2-3 pergi tak perasan benda ni, sbb sblm ni tak pernah terkena...tapi hari tu terkena pulak....sampai kul 11pagi, dia suruh tunggu 12 tgh hari baru bole masuk...tensen pulak dah..anak2 dah excited nak mandi, kena tunggu SEJAM!!! rasa nak mengamuk jer... nasib baik anak2 sabar menunggu dan tak menangis, hehe...anyway kepada yang berminat nak pergi, waktunya adalah:

9-11.15 pagi
12-2.15 ptg
3-5.15 ptg
6-8.15mlm

Apa pun tempatnya besar dan berbaloi pergi utk harga yang murah...sesuai kepada mereka yang nak bersantai, atau nak rehat2 bersama keluarga, atau nak belajar berenang, hehe :)
Labels: edit post
0 Responses