AbgZan
Alhamdulillah, setelah bertahun-tahun berusaha membanting tulang, memerah keringat, akhirnya, as of last week, berjaya juga menjadi jutawan, alhamdulillah, syukur...rezeki di tangan Tuhan...memang tak pernah kusangka akan jadi jutawan begini...

sejak kecil memang aku telah dididik utk melabur oleh ibu bapaku....dari kecil dah melabur dlm asb...bila dah besar melabur dlm hartanah...beli kereta pon, kereta proton biasa aja...

ianya membuahkan hasil...usahaku tak sia-sia....as of last week, berjaya mengumpul at least 8 juta ...cukup utk melancong makan angin...tercapai jua cita-citaku...










Komen la sikit, beb, hehe :)
13 Responses
  1. Wahhhh

    Tahniah Bro. Jarang dapat berkawan dengan Jutawan Melayu. Syukur

    haha


  2. Matjoe Says:

    hahaha, ni aku kasi komen

    dude, it's possible to make rm1 million someday, but the value at that time might not be the same as 1m now.


  3. pak wan Says:

    hehehe tipah tertipu uwaaaa.... baru jek nak tanya tips ;)

    Nanti saya akan jadi jutawan 2.7j rupiah gak... 6 - 8 Ogos... akan ku labur and menjadik investor berjaya di Bandung ahaks .. 8 juta tuu best melabur tu hehehhe...


  4. Ummie Says:

    Alhamdulillah, juta juga ye.
    Modal sekarang berapa? RM350?


  5. zalidanemas Says:

    Benar kata orang, nak merasa jadi jutawan, tukarkan ringgit ke rupiah, nak merasa yang lebih 'extreme'lagi, melancunglah di Zimbabwe...jadi trillionwan. Rasionalnya, kekayaan itu bersifat subjektif dan berwajah dinamis.hehehe


  6. Farid Adam Says:

    ceh...baru nak ucap tahniah...sekali tengok gambar, terus tak jadik...


  7. semang Says:

    tahniah bro...tahniah... hehe...


  8. AbgZan Says:

    hehe...mana taknya,harta asek turun naik...agak sukar mau jd jutawan...so cara mudah tukar aja rupiah, senang citer...RM365 sudah memadai utk jd jutawan rupiah, hehe...


  9. AbgZan Says:

    nway, gua is now at hotel kenangan, bandung...mlm pertama ni...(bukan mlm pertama lepas kahwin)...mlm ptama di bndung...hehe...mkn angin...anybody in bandung now?

    me online pkai hp jer ni...ingat ada pc di otel ni...takdak lak..ottel tarak bntang ler katakan...almaklum, mau book otel mhal2 kang tempoh jutawan singkat pulok, hehe


  10. AbgZan Says:

    farid, apa salahnya kalau hang ucap tahniah pon, hehe....


  11. Anonymous Says:

    masa kecik2 dulu aku pasang impian nak jadi RM100 ribuwan jerrrr.... memang banyak aral melintang dan teramat la azab nak mencapai impian tu....... umur 30 thn baru la tercapai impian aku tu..... tapi lepas tu aku rasa mudah la pulak nak menambahkan jumlah RM tu...... skrang ajer baru aku brani nak pasang angan2 nak jadi RM1jutawan ..... rasa2 boleh tercapai kalau aku terus "maintain"-kan cara hidup aku nie......! :-aLCapone-


  12. Unknown Says:

    baru nak ckp penipu

    rupanya benar kata2 pak..


  13. Yazid Says:

    heheheh congrate