AbgZan
Salaam sejahtera semua,

Hari ini, merupakan hari terakhir saya di Malaysia,kerana malam ni saya akan bertolak ke Bosnia Herzegovina, untuk menjalani training luar biasa*.........

Saya dan another 2 staffs akan pergi ke sana selama sebulan, sampai about 19 November 2009....

Nanti, setibanya di sana, saya akan cuba bagi post update saya berada di sana....insyaAllah, jikalau wifi yg provided by hotel cukup STRONG, hehe....

Apapon, doakan kami berjaya, terima kasih....

wassalaam.

*yang dirahsiakan, hehe


Takkan baca aja, tinggalkan la komen sikit, hehe...
4 Responses
  1. AnEs Says:

    All the best Nazreen..


  2. AbgZan Says:

    THanks Elianez...skrg dah kat Istanbul...gila lawa tempatnyer...macam Italy..


  3. training buat bomb ke naz?


  4. AbgZan Says:

    haha, hang ni afiq, buat bom apa kejadahnya....jgn cakap macamtu, kang tak pasal2 ISA tangkap aku lak, haha....training atas urusan pejabat, hehe.