AbgZan
Just nak share satu info to you guys...baru-baru ni (tak ler baru pun, dalam bulan lepas), aku ada dapat info dalaman bahawa AHB, atau Amanah Hartanah Berhad, pernah frozen dalam 1 hari atau 2-3 hari, aku pun tak ingat, sebab Tabung Haji ada labur about RM 300 juta ...

Kuota dalam RM1 billion....so, korang nampak tak apa yang aku nampak???

Nampak? kalau tak nampak, meh sini aku bg tau apa yg aku nampak , hehe...

Apa yang aku nampak adalah ada kemungkinan kuota RM 1 billion AHB mungkin akan full / habis / penuh soon...

Yer ler, orang kata, good one is always taken...macam saham Bank Rakyat, sudah lebih 5 tahun orang queue untuk tambah, tapi masih tak de quota...nasib baik aku sempat invest, alhamdulillah....

Just sharing for you guys to consider..

Any comment?
2 Responses

  1. AbgZan Says:

    Aslam - alhamdulillah, saya sempat beli beberapa lot:)