AbgZan
ALhamdulillah, tanpa diduga, tanpa ditunggu-tunggu, dengan tidak semena-mena, aku dapat refund cek dari LHDN, bertarikh 23 Dec 2010. Ada sesiapa sini yang dapat refund jugak ke?

Alhamdulillah, boleh ler buat makan2, minum2, hehe.....

Adakah ini dikira cepat atau lewat? Sebab ini adalah refund untuk cukai terlebih bayar utk cukai tahun 2009.


kalau siapa yang belom FOLLOW, follow ler my blog...sesiapa yang ada blog sendiri, masukkan la LINK BLOG aku ni kat blog korang, hehe.... supaya tak terlepas ikut kisah hidup aku anak beranak sekeluarga dan kisah2 menarik pelaburan dan cara-cara aku menjimatkan wang ringgit di samping beberapa kisah-kisah teladan...hehe....

Till then....wassalaam....

KOMEN LE SIKIT CEK KAK / CEK ABANG OI...takkan baca jer, cuma 2-3 patah pon ok ler...hehe
Labels: , edit post
3 Responses
  1. Unknown Says:

    ni kira lewat...
    saya dpt bulan 5, bini bulan 6
    opismate bulan 6


  2. JuRi Says:

    salam perkenalan...

    lewat gila ni bro! orang lain dah habis pakai dah duit tu...


  3. AbgZan Says:

    Alahai, ye ke? haha...baru tau ni kira lewat la yer...mana taknya, sblm ni mana pernah dpt check return, so tak pernah tau pon, and TAK PERNAH SANGKA pon akan dapat refund some portion...hehe...thanks for ur info guy......