AbgZan
Mendapat ilham dari website tuanbri, aku jugak nak senaraikan azam aku tahun ni....buat masa tak banyak yang terfikir dalam benak fikiranku....sebab sebenarnya, azamku bukan based on tahun, tapi always updated from time to time...

Anyway, untuk menjadikan azamku formal, aku listkan jugak sebahagian dari azamku:

1) Dapatkan 4.0 dalam setiap sem MBA yang akan bermula 8 Jan 2011 ni :D

2) Nak mula sambung kumpul hartanah yang sudah 2 tahun tidak bertambah. Target: 1 hartanah setiap tahun :D

3) Nak hidup dalam keadaan aman dan tenteram, dengan harapan rezeki datang mencurah2, amin....

4) Mengimpikan keluarga yang lebih bahagia dari tahun2 sblm ni...amin....

5) Azam untuk bekerja dengan lebih rajin, semoga gajiku naik banyak sikit tahun ni, more significant dari sblm2 ni hehe....

Itu aja yang daapt kufikirkan...Korang pulak, apa azam korang? listkan la sikit....aku takmo paksa korang listkan kat komen di bawah ni, tapi aku amat hargaia kalau korang dapat taip serba sedikit kongsi buah fikiran korang tu....hehe....ni asyik silent reader jer, haha.....

Satu lagi, kalau korang bagi komen tu, jangan le bg komen sebagai "ANONYMOUS"...tulis ler nama korang tu...takkan malu/takut kot...hehe...kalau korang bagi sebagai anonymous, aku nak reply pon takde semangat, sbb tak tau dengan siapa aku bercakap....

orait guys, tilll then..wassalaam
2 Responses
  1. hehehe...

    thank you...

    azam utama saya untuk 2011
    -melahirkan 100 orang ahli Kelab Hartawan Hartanah


  2. AbgZan Says:

    wow bro...macamana nak join? berapa hari?

    I wish i can join, utk tambah knowledge, hehe...tapi from this Saturday on, i will be having my MBA class, Sat and Sun...