AbgZan
Baru-baru ni kereta yang aku belikan untuk anak aku (beli about 2 years ago) sudah rosak....aku beli kat kedai mainan terletak di Subang USJ 16 (kalau tak silap)....so aku pon pi sana untuk nak repair kononnya..sekali sudah tutup daa....aduhai....

Tapi bila call, depa kata depa tak tutup, tapi depa pindah ke Puchong....selepas bagi direction, aku sekeluarga pon pergi sana....sekali terkejut jugak, sebab kedai makin besar....banyak gila mainan yang ada, daripada sticker, jam Ben10, bateri, walkie talkie, sampailah kereta, helikopter remote control, malah Super Bike pon ada...pergh...harga pon murah...

Maju kedai ni....masa aku pi, aku tengok ramai jugak yang berkunjung ke sana....Korang nak tau tak kat mana kedai tu?

Nanti aku bagi tau....kepada yang berminat..tinggalkan email korang kat komen, nanti aku email insyaAllah...saja nak tau berapa org yg berminat...

Fawwaz and Fahmi berkongsi kereta untuk pergi kerja....hehe..


Fahmi masam aja muka sebab tak dpt drive kereta, hanya tumpang aja...


Sekarang baru giliran Fahmi bawak kereta..tapi dia tak tau abagnya Fawwaz remotely control dari jauh secara senyap2...hehe


Ni mamanya pulak control pakai remote....hehe...click play utk saksikannya..

ok guys...leave some comments ok....you will make my day, if i see more than 15 comments, hehe
10 Responses
  1. Anonymous Says:

    flux_9090@yahoo.com


  2. Anonymous Says:

    geforcecafe@yahoo.com

    fwdkan saya

    tq bro


  3. kambingselam Says:

    salam bro,
    kedai mainan nie kt puchong kt mana? bg detail skit. ;) thx. send to kambingselam@yahoo.com


  4. kambingselam Says:

    salam bro,
    kedai tu kt puchong kt mana? send detail bleh..thx ;) kambingselam@yahoo.com


  5. Unknown Says:

    ...hai...bley bagi addres@webpages kedai mainan yg kt puchong tu tak...thanx sesangat...


  6. AbgZan Says:

    Salam, since ramai yg nak tau alamat kedai tuh...nih die

    Toy land
    No.59, 61 Jalan Pu7/4, Puchong utama,47100 Puchong Selangor

    Landmarknya...betul2 sebelah ngan Carefour Puchong yg baru buka:)


  7. Cho Zila Says:

    best tu.. suka gak tengok2..


  8. Anonymous Says:

    As salam...kalo camni bape rm ye?

    tq


  9. winky Says:

    boleh tak bg tau alamat tu kat mana .. winky@gmail.com


  10. Anonymous Says:

    nak tau jugak kedai tu kat mana... zimah_hashim@yahoo.com

    tq