AbgZan
Semalam, anak aku yang pertama, Fawwaz, register sekolah Qdees, untuk tahun yang ke-3 dia bersekolah TADIKA...skrg umur dia 3 thn lebih....

Pelik tak, umur baru 3 tahun lebih, dah masuk tahun ke-3 dia bersekolah TADIKA? Dengar macam tak logik, tapi memang aku tak tipu, ni tahun ke-3 dia sekolah TADIKA...

First Year dia sekolah tahun 2009 di TADIKA MUTIAR DAYA, Shah Alam...

Tahun 2010, dia mula masuk Qdees...dan hari ni, dia nak register Qdees lagi untuk tahun 2011....

Anyway, sebelum register, aku potong ler rambut dia, kasi smart2 sebelum sekolah mula..dah alang-alang tu, aku gunting sekali rambut anak aku yang kedua, Fahmi...dah alang2 tu sekali, aku pon potong sekali rambut,semua di kedai yang sama....tak cukup dengan tu, wife aku pon nak jugak potong rambut, anak beranak tu...hehe....tapi wife aku potong rambut dekat salon kedai lain di Seksyen 18, Shah Alam....

Ni dia aksi2 menarik masa tengah potong rambut....


Chewah, rilek aja Fawwaz potong rambut....termenung ke apa tu..

"Geli la pakcik...slow2 la cikit..."

Fulamak, remos tu canggih sungguh...

Fahmi pulok potong rambut

"Abang Fawwaz, tengok le rambut adek ni!! Lebih tinggi remos adek daripada remos abangg.....jgn jeles tauu banggg"


Aik, terlentok ke apa tu...takkan mahsyuk sgt, sampai tertido....hehe




Aku bergambar dengan anak-anakku selepas semua potong rambut..





Itu aja untuk hari ini...kalau siapa yang belom FOLLOW, follow ler my blog...sesiapa yang ada blog sendiri, masukkan la LINK BLOG aku ni kat blog korang, hehe.... supaya tak terlepas ikut kisah hidup aku anak beranak sekeluarga dan kisah2 menarik pelaburan dan cara-cara aku menjimatkan wang ringgit di samping beberapa kisah-kisah teladan...hehe....
Till then....wassalaam....
KOMEN LE SIKIT CEK KAK / CEK ABANG OI...takkan baca jer, cuma 2-3 patah pon ok ler...hehe
0 Responses