AbgZan

Salaam and hi all,


Bila tengok aja tajuk di atas semua mata terbeliak, confirm punya la. Hanya orang jutawan aja yang pejam mata sambil terkekek (sbb petik jari leh dapat duit tu)..


Persoalannya camana nak dapatkan duit sebanyak tu dengan cepat?


Senang aja kalau rezeki di pihak anda....


1) Pertama sekali kena rajin dengar radio Fly.fm (hehe, ni promote sikit radio ni, kena minta comision sikit ni, hehe)...

2) kedua, kena ada handphone kat tangan lebih kurang pukul 7.45pagi.

3) Kena tunggu Fly.fm cakap "call now"...

4) Kena call dengan jayanya sampai crew diorang angkat

5) Kena jawab soalan berikut:

"Malaysia is the third highest number of ......"

6) Jika menang, hadiah RM24,200 di tangan anda (as of Thursday, 6 August 2009).


Semoga berjaya!

"Tahniah, ANDA MENANG!! Nah, eden masukkan duit RM25,000 dalam sampul surat ni, nanti baki hang pulangkan ok?"


Takkan baca aja, tinggalkan la komen sikit kat bawah ni, hehe
Labels: edit post
4 Responses
  1. pB Says:

    dah lama benar kuiz tu

    hari hari duit tu meningkat

    sampai la pB pun dok fikir apa larrrr jawapannya

    tak dak clue langsung


  2. Lupa nak habaq cluenyer:
    1) berkaitan dgn ocean
    2) handphone should have simcard
    3) 15th century

    Hehe....pening kepala tak?


  3. crocodot Says:

    tak dengar flym fm laa. suke red fm skang.. tp siyesly clueless gak.ntah mcm2 dah jwpn callers kasi tp sume salah..aiyaak~~


  4. As of today, new prize bernilai RM25,700!!!! This is soo WOWWWWWWWWWWWWWW!!